יום רביעי, 8 בינואר 2014

טיפים לכתיבת תוכן איכותי וחוויתי באתר

טיפים לכתיבת תוכן איכותי וחוויתי באתר

טיפים לכתיבת תוכן איכותי וחוויתי באתר, webmeup
מקדמי אתרים אומרים לבעלי אתרים שאם ברצונם להביא תנועה לאתר עליהם לכתוב תכנים בצורה שוטפת כך שגוגל יזהה שמדובר באתר מעניין עם תוכן רלוונטי לקוראיו וייתן לו ציון גבוה ויקדם אותו במעלה דירוג תוצאות החיפוש.
כל זה אכן נכון בהחלט וכך באמת עובד 'גוגל' הבעיה היא שבמציאות קשה מאוד לבעל עסק גם לאחר שהתפנה מכל ענייניו השוטפים והבוערים לשבת מול המחשב ולכתוב  גם לדעת על מה לכתוב ולהרגיש נוח עם איכות כתיבתו.
המציאות היא שרוב בעלי העסקים ובעלי האתרים רואים את הכתיבה כתור מלאכה מטרידה שמישהו צריך לעשותה בשביל לקדם את העסק , אבל זה לא בשבילם ומצד שני כאשר הם רואים את המחיר החודשי הגבוה שחברות קידום לוקחות עבור כתיבת תכנים והפצתם הם לא יודעים אם ההשקעה כדאית ולכן פשוט לא עושים כלום.


אני רוצה להציג שני  בלוגים שהכתיבה בהם היא חוויתית וזורמת ללא מאמץ , כתיבה שנוצרת כתוצאה משיתוף חוויות יום- יומיות ומתהליכי התפתחות ושינוי שעוברים על הבן אדם תוך כדי . כתיבה שלא נעשית בשביל 'גוגל' אלא בשביל הבן אדם שכותב ודווקא משום כך כמעט באורח פלא מתקדם הדרוג ב'גוגל', מגיעים גולשים לאתר והתמורה הכספית כגון שכירת שירותים או מכירת מוצרים דרך האתר גם כן לא מאחרת לבוא.

המלצה על בלוג:
בני לואיס יצא למסע לפני שמונה שנים ברחבי העולם, מסע שבמהלכו בכל ארץ שטייל בה למד את שפתה במהירות וחלק את חווית לימוד השפה עם המבקרים בבלוג שלו ואת הטכניקות שגיבש ללימוד מהיר של כל שפה הוא גיבש בספר שאותו הוא מוכר בהצלחה מרובה דרך הבלוג, מכירות שמאפשרות לו להתפרנס מהאתר ולהמשיך לטייל בעולם ולחקור תרבויות ושפות.
סוד ההצלחה של הבלוג הוא הכתיבה של בני מתוך החוויה האישית שלו , חוויה המעשירה ומפתחת אותו  שאותה הוא חולק בהנאה ובמסירות עם קוראיו, אשר נהנים ומתקדמים ומשתפים חברים אחרים בחוויה וכך גורמים  לבלוג לצבור פופולאריות וליצור קהילה משגשגת של יותר ממאה אלף קוראים לחודש.
http://www.fluentin3months.com/
המלצה נוספת :
בלוג של מאמנת עסקית שיצא לאוויר העולם לאחרונה ונראה שהוא צועד בדרך הנכונה
הכותבת מדברת מניסיונה ומחוויות היום יום שלה, מעניקה ערך מוסף לקוראיה ויוצרת איתם דיאלוג חם ואמיתי
http://www.makeyourmove.co.il/

טיפים לכתיבה חוויתית :
• למצוא נושא שבאמת מעניין אותך
• להתחבר לחוויה :טיול, מחקר , תהליך עסקי, עבודה עם לקוח, תהליך אישי התפתחותי
• לכתוב בזמנים קבועים- בסיס יומי או שבועי
• לכתוב תחילה בשטף בלי לחשוב, ומבלי לסנן, רק את מה שעולה מהלב ומהחוויה
• להקשיב לקוראים ולהעמיק את השיחה  והתקשורת איתם באמצעות הבלוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה