יום ראשון, 19 בינואר 2014

כיצד יוצרים זרימה בלתי פוסקת של לקוחות לעסק?

כמעט כל עסק שואף לזרימה שוטפת של לקוחות  איכותיים, בפוסט זה נלמד כיצד עושים זאת בעזרת דוגמא מהשטח

נעשה זאת בעזרת שלושה שלבים:
  • נגדיר וניצור את המסר השיווקי
  • נתאים את המסר לקהלי היעד השונים
  • נפרסם את המסר במקום המתאים כך שיניע לפעולה הרצויה

ניקח כתור דוגמא  סטודיו לריקודים שמעוניין להרחיב את מספר תלמידיו ועד עכשיו נחשף רק באזור המגורים בו הוא פועל ורק לקבוצת האנשים החובבים ומכירים את סוג הריקודים בהם הסטודיו מתמחה.

נגדיר וניצור את המסר השיווקי:
המסר שאנו רוצים להעצים הוא של חווית הריקוד והאושר שהוא גורם לרוקדים, כמו גם שיטת הלימוד הייחודית שמביאה להתקדמות מהנה ומהירה של התלמיד.

נתאים את המסר לקהלי היעד שונים:
  • מחפשי זוגיות ואהבה- נבליט את היותה של רחבת הריקוד מקום מעולה להכיר אנשים אחרים ולמצוא מכנה משותף ואת הרומנטיות והיופי של הריקוד עצמו.
  • אנשי קריירה ואנשי עסקים- נראה את האפשרות לגוון את שעות הפנאי, לנוח מהמרוץ , להתנתק מהמחשב ולחוות חוויה חדשה.
  • עולים חדשים ולתיירים - נדגיש את האפשרות להכיר אנשים מקומיים ולחוות את התרבות המקומית ולהמשיך לעסוק בתחביב אהוב גם במדינה שאליה לחופשה.

נשווק ונפרסם:
נקדם את האתר כך שיגיע ב'גוגל'  לדף הראשון  במילות החיפוש הקשורות לסגנון הריקוד בו מתמחה הסטודיו.
נפעיל מסע פרסום ממומן "בגוגל אדוורדס" הפונה  לאנשים המחפשים עיסוק לשעות הפנאי
נשתתף בקבוצות ממוקדות בפייסבוק בהם תיירים מחפשים פעילויות ואירועים מעניינים בישראל

נמדוד ונשתפר:
נעקוב אחר גידול במספר המבקרים באתר ובדף העסקי בפייסבוק, נהיה בקשר רציף עם בעל הסטודיו כדי להבין את סוג הפניות וצורכי הפונים ונשפר את מיקוד המסר ואת קהליו כך שזרימת הלקוחות תלך ותגבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה