יום שלישי, 21 בינואר 2014

שינויים קטן באתר התקדמות גדולה בעסק

כל שינוי גדול מתחיל מצעדים פשוטים המגיבים אחד לשני ופתאום יוצרים דבר לא מתוכנן היכול להפתיע בתוצאותיו. כול שעלינו לעשות הוא פשוט להתבונן במה שכבר יש ולהתחיל לשחק, להתנסות, לחוות
ולחוש לאיפה לוקחים אותנו השינויים והאם הם בכיוון הנכון ואם כן אז פשוט לתפוס את הזרימה ולחזק את העשייה.


ואם הגענו למבוי סתום לסמטא חד כיוונית עם קיר בסופה סימן שהגיע הזמן למחשבה חדשה, רעננה שתוביל אותנו לשינוי תפיסה ולתובנה מבריקה.

דוגמאות לשינויים שמומלץ להתנסות בהם באתר העסק שלנו:

חידוד המסר השיווקי בכותרת ברורה - המבקר בפעם הראשונה צריך להבין תוך 3 שניות מה אתם עושים ומה זה רלוונטי אליו, אם זה לא מספיק ברור, חדדו את המסר.

כתיבת פסקה מגניבה פסקה המסבירה מדוע לעבוד איתכם ואל עם המתחרים- השאלה הגדולה ביותר שאתם צריכים לענות עליה למבקר באתר היא מדוע לעבוד איתכם ולא עם המתחרים- השקעה פסקה כתובה היטב המסבירה זאת היא השקעה משתלמת ביותר.

שינוי התמונה בעמוד הבית- תמונה שווה אלף מילים- אנרגיה חיובית, אופטימיות, ביטחון בהצלחה, אילו רגשות שתמונה יכולה להעביר טוב יותר מכל טקסט.

הכול אישי- להוסיף תמונות לדף האודות ואפילו לדף הצור קשר, כי אנשים רוצים להתחבר ולעבוד עם אנשים שהם מכירים וסומכים עליהם.

וידיאו- ספרו על עצמכם על המוצר שלכם , ועל החוויה של העבודה איתכם. וידאו מגניב ומעניין המעביר את האישיות של בעלי העסק יזניק את מספר המבקרים באתר ואת שיעורי ההתקשרויות.

כפתורי שיתוף לרשתות החברתיות- התוכן שאתם כותבים בבלוג ובמקומות אחרים צריך להיות מופץ בקלות ובמהירות ברשתות החברתיות , ולכך בדיוק נועדו כפתורי השיתוף(like,google+,linkedin)

קריאה לפעולה- נצלו כל הזדמנות להוסיף במקומות המתאימים באתר קריאה לפעולה כמו- מבצע, רישום לניוזלטר, קבלת עדכוני תוכן ועוד.

טופס צור קשר יותר ידידותי- כשמגיע הרגע המכריע והגולש כבר הגיע  אל עמוד הצור קשר- צריך לוודא שיש פסקה מזמינה  שהטופס מקצועי ומעוצב, שיש דף תודה לאחר שליחת הפרטים

התוצאות  הצפויות מהשינויים:

  • יותר מבקרים
  • יותר עניין למבקרים  ושהייה מרובה באתר
  • זרימה טבעית  מעמוד לעמוד עד לפעולה הרצויה של הגולש

תגובה 1: