יום חמישי, 30 בינואר 2014

כיצד לשווק את העסק בצורה חכמה באינטרנט?

קידום באינטרנט, שיווק באינטרנט | web me up
עסק חייב זרימה של לקוחות חדשים כדי להתקיים ולשגשג.
אבל היכן נמצאים הלקוחות האלו ומדוע יבחרו לעבוד עם העסק שלי ולא עם המתחרה שלי? ומה אגיד לאותו לקוח שאני כה רוצה לעבוד איתו?

איזה משפט יתפוס את תשומת ליבו, ירתק אותו אלי וישכנע אותו שאין לי תחליף
ואני מספק לו את הפיתרון המושלם לבעייתו?

התשובות לשאלות האלו ושאלות נוספות המבררות את מהות העסק וייחודו ואת המסר העיקרי שהוא רוצה להעביר, הם הדברים החשובים ביותר שיש להתמודד איתם לפני שחושבים לזוז קדימה,הרבה לפני ששואלים האם פייסבוק יביא לי את הלקוחות או מסע פרסום האדוורדס או מקום ראשון בגוגל באחד הביטויים הקשורים לאתר של העסק. כי בלי תשובות טובות, קל מאוד ללכת לאיבוד בשלל הכלים והפיתויים שמוצעים לבעל העסק לשווק את עצמו ותקציב הפרסום יכול בקלות להיגמר תוך תקופה קצרה ללא תוצאות אמיתיות.

הדרך הנכונה לתוצאה גדולה

גם עסק קטן יכול להגיע לתוצאות גדולות בעזרת האינטרנט, אבל הוא חייב להיות מדויק, ממוקד ולעבוד בצורה נכונה.והכלים הקיימים כיום הם יוצאים מן הכלל ומאפשרים לכל עסק בכל גודל להיות אדון לגורלו בעולם הדיגיטאלי.

ממערכות המאפשרות בניית אתר בקלות כמו Wix ועד פרסום Google Adwords ופרסום ממומן בפייסבוק המאפשרים לך להגיע לכל ראש עמוד עם המודעה שלך בפחות מכמה שניות.

אך המפתח לכול, הדבר החשוב באמת הוא היכולת של בעל העסק, לשמור על עצמו לא ללכת לאיבוד בשלל הטכנולוגיות והביטויים המפוצצים, כי בסך הכול מאחורי המילה שיווק דיגיטאלי שכה נפוצה היום עומדים אותם העקרונות של השיווק המסורתי, המבוססים על הבנת הערך האמיתי של השרות או המוצר שלך, הבנת הבעיה הגדולה שאתה פותר ויצירת מסר משכנע שאתה מסוגל לפתור את הבעיה הזאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה