יום ראשון, 30 במרץ 2014

כיצד ניתן להתגבר על קשיי הכתיבה בבלוג העסקי שלכם?





האם אתם  מחכים להשראה כדי לכתוב בבלוג? או אולי אין לכם זמן? לא יודעים על מה לכתוב?
או שפשוט אתם חושבים שכתיבה היא לא בשבילכם!
אם כן, אתם מפספסים כלי חשוב מאוד לקידומו של העסק שלכם הן בגוגל והן מבחינת המוניטין והחשיפה של העסק שלכם

הבלוג באתר של העסק שלכם הוא המפתח להתפתחות האתר וכתיבה שוטפת בו תסמל לגוגל שהאתר מתעדכן באופן שוטף ולכן כדאי לקדם אותו בתוצאות החיפוש, הכתיבה  גם תמשוך קהל קבוע של קוראים אשר רבים מהם יהפכו ללקוחות.

כמה עצות אשר יעזרו לכם להתגבר על מחסום הכתיבה ועל התירוצים:

הפיתרון לקשיי הכתיבה הוא  להתייחס לכתיבה כעבודה שדורשת זמן מוקצב מראש , ואפילו שעה בשבוע תספיק.
חשוב  להבין שאפשר לייצר השראה ויצירתיות כתהליך, ברגע שמתחילים לכתוב הרעיונות יבואו לבדם ואיתם גם החשק והרצון לכתוב,  רק ליתר ביטחון שלא תעמדו מול דף חלק  ללא ידיעה מאיפה להתחיל ,מומלץ לערוך רשימת נושאים שבהם יעסוק הבלוג כמו:

• מידע חשוב ללקוח שנותן לו ערך מוסף
• שאלות ותשובות שנובעות מהבנה של הבעיות העומדות בפני הלקוח
• דברים מעניינים שקרו בעסק וחוויות שאתם רוצה לשתף
• סיפורי הצלחה
• תהליך עבודה מעניין שחוויתם
• מידע רלוונטי שנאסף מיו-טיוב או ממקומות אחרים באינטרנט

החוכמה להקדיש בסך הכול שעה בשבוע אבל שהיא תהיה מרוכזת ויצירתית
יש לכם שאלה , שלחו מייל ונעזור לכם למצוא השראה

יום שלישי, 25 במרץ 2014

פחות זה לפעמים יותר


מקובל לחשוב ששפע אפשרויות לבחירה בכל נושא בחיים הוא דבר טוב ומבורך  המאפשר לנו להגיע כמעט לכל דבר שאנו חפצים בו וזה אכן נכון במובנים רבים אך השפע הזה נושא בתוכו גם קושי בבחירה של הדבר הנכון בכל מצב  שאנו נמצאים בו.
תצפיות שנעשו על ילדים אשר הכניסו אותם לחנות צעצועים ענקית ואמרו להם שהם יכולים לבחור כל צעצוע שירצו הראו שהילדים פרצו בבכי מכיוון שהיו מבולבלים מעודף הבחירה.
ומחקרים אחרונים על האופן שבו אנשים לוקחים החלטות ביום יום(אדם ממוצע מקבל קרוב לחמש מאות החלטות ביום) מגלים שבד"כ אנו נוטים לבחור בהחלטות הפשוטות והברורות ביותר וככול שיש לנו פחות אפשרויות לבחירה כך נוח לנו יותר לקבל  את ההחלטה.

יום שני, 24 במרץ 2014

כיצד לבחור מעצב לאתר שלכם ומה תפקידו?

עיצוב ובניית אתר, Webmeup - קידום וליווי עסקים באינטרנט
סוף סוף הגעתם להחלטה להקים אתר אינטרנט, אשר יציג אתכם בפני הגולשים בצורה הטובה ביותר.
כדי להגיע לתוצאה זו יש צורך שעיצוב האתר יהיה מדויק ויעבוד עם הקונספט, התוכן וממשק המשתמש ויצור מסר אחד חד וברור ובלתי נשכח.

יום ראשון, 23 במרץ 2014

על כוחה של שעת עבודה ביום לקידום העסק שלך באינטרנט

עיצוב אתר לאמנית, Webmeup - קידום וליווי עסקים באינטרנט
כשאנו מנהלים עסק, יש בד"כ נטייה לשקוע בניהול השוטף ולשכוח את התמונה הגדולה ואת המקום אליו, אנו שואפים להגיע.

הדבר נכון שבעתיים לגבי אתר האינטרנט של העסק שהרבה מאמץ וכסף מושקע בהקמתו אבל פיתוחו ושיווקו השוטף בד"כ הולך לאיבוד, בטענה שיש דברים יותר חשובים ובעיות יותר דחופות מאשר לכתוב עכשיו פוסטים לבלוג או לעדכן את הפייסבוק , פעולות שמהם לא ברור מתי תבוא ההכנסה או הלקוח הבא.

יום שלישי, 18 במרץ 2014

צעדים פשוטים ללקוחות איכותיים


קידום וליווי עסקים באינטרנט, Webmeup, צעדים פשוטים ללקוחות איכותיים

כל מי שמנהל עסק מכיר את הצורך העז בלקוחות חדשים שבלעדיהם העסק לא יכול להתקדם קדימה ואפילו לא להתקיים לאורך זמן.
אך כיצד להגיע ללקוחות אלו  ואפילו יותר טוב כיצד לגרום ללקוחות אלו להגיע אל העסק שלי ולא פחות חשוב כיצד לעשות זאת ללא
השקעה כספית גדולה בתקציב פרסום או באמצעים אחרים.

יום רביעי, 12 במרץ 2014

כיצד להבליט את העסק שלך מהמתחרים



השוק בו העסק שלך מתחרה, צפוף במתחרים ועמוס במידע פרסומי , דבר שמקשה על המסר הפרסומי שלך לבלוט ולעסק שלך למכור את שירותיו או מוצריו.

אז כיצד עומדים באתגר ומצליחים למשוך את תשומת הלב הרצויה ולמשוך את הלקוחות הרצויים?

יום שלישי, 11 במרץ 2014

כיצד ניתן למדוד ולשפר את חווית הגלישה באתר שלכם?



אם ברצוננו להעניק חווית גלישה למבקר אשר תגרום לו ליהנות מהביקור באתר,לחזור אליו שוב ושוב, להמליץ לחברים באמצעות הרשתות החברתיות ולהזדהות עם ערכי המותג של העסק כפי שהם באים לידי ביטוי באתר.  כדאי להכיר את המונח Flow אשר יעזור לנו להבין את מהותה של אותה חוויה ואף למדוד אותה בעזרת תוכנת סטטיסטיקה אנליטיקס (גוגל) המשולבת באתר .

יום שני, 10 במרץ 2014

SEO במילים פשוטות

Seo או search engine optimization  הוא מונח שבעלי עסקים אשר בונים אתר אינטרנט, נתקלים בו רבות  וגם משלמים אלפי שקלים על יישומו ,ולכן כדאי להבינו ואת המשמעות שלו לעסק .

אנסה להסביר את המושג במילים פשוטות באמצעות דימוי מחיי היום יום הנוגע בשיקולים שלנו בבחירת  בעל מקצוע או מומחה בתחום מסוים.


יום חמישי, 6 במרץ 2014

מאחורי כל נתון יבש יש סיפור מהחיים על הלקוחות שלכם

האם המבקרים באתר שלכם נהנים לשהות בו ושוהים בו זמן ממושך?
האם התוכן מעניין ומושך לקריאה וגורם למבקר לעבור לעמוד הבא?
האם מספר המבקרים במגמת צמיחה או בנסיגה?
כיצד מגיעים המבקרים לאתר? באילו מילות חיפוש הם משתמשים? מאיזה אתרים במיוחד הם מגיעים?
התשובות לשאלות האלו חיוניות להבנת המצב הנוכחי  ולהבנת הדרכים לשיפורו במטרה להניב לעסק עוד מבקרים שיהפכו ללקוחות שיגבירו את הכנסות העסק.